Veel gestelde vragen over verzending en bezorging

Wij verzenden onze pakketten met PostNL. Plaats je je bestelling vóór 14.00 uur? Dan verwerken wij je order nog op dezelfde dag. Wij streven ernaar om binnen 2-4 werkdagen de bestellingen uit te leveren.

Heb je vragen over de verzending van jouw bestelling? Bekijk hier de veel gestelde vragen.

Staat jouw vraag hier niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice via klantenservice@cps-uitgeverij.nl of 030 – 241 7024. We zijn van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8:30 en 17:00 uur.

Betaal ik verzendkosten op CPS-Uitgeverij.nl?

Op CPS-Uitgeverij.nl betaal je per bestelling de volgende verzendkosten voor bezorging in Nederland: € 3,95

Verzendkosten buiten Nederland en België
Voor verzendingen buiten Nederland en België hanteert CPS Uitgeverij de actuele tarieven die vermeld staan op Post.nl.

Klik hier voor de tarieven of neem contact op met de klantenservice.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Onze brievenbuspakketten en grote pakketten worden verstuurd met PostNL. Je kan via een Track & Trace code je pakketbestelling volgen. Deze code vind je in de e-mail die je na verwerking en verzending van je bestelling ontvangt.

Past je bestelling door de brievenbus? Dan wordt er geen Track & Trace code aangemaakt. Brievenbuspakketjes worden verstuurd met Cycloon Post & Fietskoeriers, de meest duurzame koeriersdienst van Nederland.

Er was niemand thuis of op school aanwezig ten tijde van de aflevering van het pakket

Was je niet thuis toen je pakketje werd bezorgd? Of was er niemand op de school, bij het bedrijf of instelling aanwezig? Dan laat PostNL een ‘niet-thuiscode’ voor je achter. Met deze code kun je op de Track & Trace pagina van PostNL zien waar je je pakket kunt ophalen.

Mijn artikel is beschadigd geleverd

Wanneer een artikel beschadigd is bij ontvangst, verzoeken wij je vriendelijk om dit zo snel mogelijk (het liefst binnen 2 maanden) na ontdekking van het gebrek naar ons terug te sturen. Liefst vergezeld van het aankoopbewijs. Neem contact op met de klantenservice voor de juiste retourprocedure.

Wanneer een artikel kapot gaat terwijl je dit al langer dan 14 kalenderdagen in je bezit hebt, dan verhelpen wij het probleem graag zo snel mogelijk. Dit doen wij, afhankelijk van het artikel en oorzaak van de beschadiging, door vervanging, reparatie of terugbetaling. Hierbij zal tenminste de wettelijke rechten van de consument worden gerespecteerd. De wettelijke garantie is van toepassing. Dit wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat je er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Ik heb mijn pakket niet ontvangen

Heb je de bestelling niet ontvangen, geen bericht van de bezorgdienst in je brievenbus én geen bericht van CPS-Uitgeverij ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.