Veel gestelde vragen over bestellen op CPS-Uitgeverij.nl

Op CPS-Uitgeverij.nl bestel je gemakkelijk en snel de uitgaven die je nodig hebt. Lees hier hoe het werkt of bekijk veel gestelde vragen over bestellen op onze site.

Staat jouw vraag hier niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice via klantenservice@cps-uitgeverij.nl of 030 – 241 7024. We zijn van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8:30 en 17:00 uur.

Hoe bestel ik uitgaven op CPS-Uitgeverij.nl?

Heb je de uitgaven die je zocht, gevonden? In een paar stappen heb je ze besteld:

  • Stap 1: Plaats je product(en) in de winkelmand en klik op ‘Ga door naar afrekenen’.
  • Stap 2: Vul je gegevens in of controleer je gegevens wanneer je al ingelogd bent.
  • Stap 3: Kies de gewenste betaalmethode en klik op ‘Plaats bestelling’.
    Binnen enkele minuten ontvang je een bevestiging per e-mail.
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Alle uitgaven van CPS liggen bij ons op locatie op voorraad. De levertijd van je bestelling is gemiddeld 2 á 3 werkdagen. Mocht deze levertijd afwijken, dan informeren wij je hier over en/of zal dit op de webshop bij de betreffende uitgave te zien zijn.

Onze school is gesloten i.v.m. vakantie. Kan ik toch een bestelling plaatsen voor onze school?

Bestel je voor een school en is de school bijvoorbeeld wegens vakantie gesloten? Geef dit dan aan bij je bestelling, dan zorgen wij er voor dat het pakket na de vakantie bezorgd wordt.

Heb je al besteld? Neem contact op met onze klantenservice, dan maken wij het voor je in orde.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Heb je de verkeerde uitgaven besteld? Neem dan direct na het bestellen contact op met de klantenservice.

Is je bestelling al verzonden? Dan kunnen we deze niet meer annuleren. Je kunt je bestelling dan retourneren volgens de normale retourprocedure. Klik hier voor meer informatie over het retourneren van je bestelling.

Zijn de prijzen op de website inclusief of exclusief btw?

Op CPS-Uitgeverij.nl zijn alle getoonde prijzen inclusief btw.